Se sattuu, lähtee pyrkii takasi. Jostaki kaukaa, mihkä on kadonnu.
Ja siinä on monta estettä, joskus matkalla.
Mut siel takana on joku, joka on nii voimakas, et se vetää, se vetää ja se vetää.
Ja siinä hetkessä, ku Jeesus tulee siihen, ja nää vastustavat voimat alkaa hakkaa, Jeesusta.
Se on jotenkin nii järkyttävä kohta.
Mut se ilo sen jälkeen, voitto tulee, ylösnousemus tulee, vapautus tulee, se on jotain mahtavaa!

Mut palataan hetkeks noihin tunnelmii takasi.
Jokainen meistä, tässä hetkessä, juuri nyt.
On tässä samassa tilanteessa, kuin minä.
Ja tää ei oo nyt pelkkää puhetta, tää ei oo kuvitelmaa.
Tää on todellista elämää, juuri nyt. Ja sinä joka nyt luet tätä.
Tää sama tilanne on sun kohallas. Ja valitettavasti tää tilanne on siitä hetkestä,
kun sun elämä alkaa. Jo sielä kohdussa. Sillonkun sun elämä alkaa, äidin kohdussa.
Nää kaks valtavaa voimaa alkaa taistelee sinusta. Ja ne taistelee sinusta juuri nyt.
Olit sinä uskossa tai et ollu uskossa. Ihan sama.
Ja nää kaks voimaa taistee sinusta. Sillon kun mä en oo uskossa, mä oon paholaisen sylissä.
Tiiätsä mä oon paholaisen sylissä. Sillon kun mä oon uskossa, mä oon Jeesuksen sylissä.

Ja nyt ystävät. Pysähdytään tähän hetkeen.
Mä sain sanoman. Joka perustuu tosi asioihin. Se perustuu siihen,
mistä te ootte nyt kuulleet.
Kadonneet sankarit. Eli kadonneitten sankareitten ajatus on se,
et kun me synnytään tähän maailmaan.
Ja Jumalan suunnitelmat haluais alkaa toteutuu meidän elämässä, niin paholainen alkaa vastustamaan.
Hän haluaa tehdä meistä kadonneita sankareita.
Hän haluaa tehdä meistä sellasia,
jotka ovat hänen sätkynukkeja.
Jotka toteuttaa hänen tahtonsa tässä maailmassa.
Haluaks sää olla sellanen kadonnut sankari ? Vai haluaks sä olla sellanen löydetty sankari,
joka alkaa toteuttaa Jeesuksen suunnitelmia.
Ja me halutaan varustaa sua, me halutaan antaa sulle välineitä, vetää paholaista turpii :D
Me halutaan antaa sulle se kokemus,
että Jeesus rakastaa sua!
Hän haluu pitää susta huolta, hän haluu taistella sun puolesta.
Eli hei oikeesti tartutaan hänen suunnitelmiin.
Ollaan löydettyjä sankareita, jotka lähtee toteuttaa Jumalan suunnitelmia.
Mutta muistetaan tää tosiasia.
Pahoilainen hönkäilee meijän niskassa koko ajan.
Jeesus haluaa pitää meitä sylissä.

Ja se näky oli sillo joskus. Kun mä näin et nuorii menee kohti kadotuksen liekkejä.
Ja mä tajusin, et kukaan ei menny siihen eteen sanoo, et hei väärä suunta.
Jumala pisti erään miehen seisoo siihen ja kattoo nuorii tiiäksää kadotukseen.
Ja tää mies tunti kysymyksen, että aattelit sä tehä jotain ? Aattelik sä tehä jotain ?
Ja sen jälkeen tää mies lähti kadulle.
Ja tää mies jäi sille tielle. Ja se on suuri etuoikeus kertoo ihmisille tästä.
Ja ne jotka tietää tän miehen sydämen. Nii ne tietää sen, että tää mies kävelis kaduilla kertomassa Jeesuksesta eikä kenenkään tarttis tietää.